2021. szeptember 19.  Vilhelmina
   
   
Regisztráció | Elfelejtett jelszó
 
Hogyan mozogjunk? 8 tipp kismamáknak
2021. június 29. - Baba-mama
Számos okunk lehet, hogy a várandóság alatt pihenjünk és kíméljük magunkat, ám legalább ugyanennyi érv szól amellett, hogy hetente néhányszor kiadósan megmozgassuk tagjainkat.

1. Lehetőleg rendszeresen sportoljunk - ez hetente kettő-négy alkalmat jelent.

2. Figyeljünk a pulzusunkra, a várandósság alatt ne legyen több percenként 140-150-nél, és ez az emelkedett pulzusszám ne tartson húsz percnél tovább. Pulzusszámlálóval erre folyamatosan ügyelhetünk.

3. Kerüljük a túlzott felhevülést, és ne közelítsünk teljesítőképességünk határaihoz: ha sportolás közben is tudunk beszélgetni légszomj nélkül, minden rendben, aki kifullad és liheg, lazítson.

4. Minden erőkifejtés után pihenésre van szüksége a szervezetnek, edzés után legalább 24 óra szünetre a legközelebbi alkalomig.

5. Ha sportolunk, ne takarékoskodjunk a kalóriákkal. A tizedik hét után 300 kalóriával többre van szükségünk naponta. Teljes kiőrlésű gabonatermékekkel fedezzük a nagyobb szükségletet.

6. Vegyünk igénybe szakszerű segítséget, különösen a fitneszstúdióban. A rosszul végzett gyakorlatok megterhelik az ízületeket és a gerincoszlopot.

7. Vigyázzunk az ízületeinkre. A várandósság alatt a szalagok tágulékonyabbak, ezzel nő a sérülésveszély is.

8. Hallgassunk a megérzéseinkre. Hamarosan megtapasztaljuk, mi tesz jót, és mi jelent túlzott terhelést. Ha éppen nincs kedvünk mozogni, nyugodtan kihagyhatunk egy alkalmat.

Legújabb hajtrendek - Így csináld!
Candela
Nagyítsd fel!
Christian Dior
További cikkek
Hogyan mozogjunk? 8 tipp kismamáknak
Számos okunk lehet, hogy a várandóság alatt pihenjünk és kíméljük magunkat, ám legalább ugyanennyi érv szól amellett, hogy hetente néhányszor kiadósan megmozgassuk tagjainkat. »
Gyermekünk egész életére kihat majd a babamasszázs
Minden érintés, masszírozás, simogatás feszültségoldó. »
Kismamák lábboltozat-problémái
A várandósság ideje alatt a lúdtalpfájdalmak majdnem olyan gyakran jelentkeznek, mint a derékfájás, és legalább annyira meg tudják keseríteni az életet is. »
2 jó tanács, hogyan őrizzük meg szépségünket
Kilenc hónapunk van felkészülni a baba fogadására. »
Együtt tanulni nem olyan egyszerű
Jó dolog, ha a szülő segít a gyermekének megbirkózni a házi feladattal, de a közös tanulásnak vannak buktatói, amelyek inkább megkeserítik az együtt töltött időt, mint hogy elősegítenék az iskolai haladást. »
Az őszinteség mindig segít a fogamzás megismertetésében
A családi felvilágosítás mottója legyen az őszinteség és a bizalom. »
 
Házi praktikák a bőrproblémákra
Próbálja ki ezeket a házilag készített szereket olyan, a terhesség okozta gyakoribb bőrproblémák csökkentésére, mint a száraz, irritált bőr vagy a terhességi csíkok. »
Miért veszélyes a rózsahimlő a terhes nőre?
A rózsahimlő fertőző vírusbetegség, amely a legtöbb esetben jóindulatúan zajlik. »
Szépségápolás kismamáknak
Összegyűjtöttük, mit tehetünk (és mit nem) azért, hogy pocakosan is jól érezzük magunkat a bőrünkben. »
A bárányhimlő hatása a kismamára és a babára
Betegnek lenni sosem jó, a terhesség időszaka alatt ez még fokozottabban igaz. »
Dúdolással, dallal kísérve
A kisbaba mindennél jobban igényli az érintést, a szeretetet. »
Ha lázas a baba
Nagy ijedtség a babának, még inkább az a mamának. »
A pillanatnyi alvás komoly veszélyekkel járhat
Mintha mély álomból ébrednénk, pedig csak szempillantásig voltunk távol.
Hogyan őrzik szépségüket a hírességek?
Veronica Ferres, Sharon Stone és Catherine Zeta-Jones bevált diétás módszerekkel próbálják formában tartani magukat.
Kóros körömrágás: több mint rossz szokás
A gyerekek csaknem ötöde rágja a körmét, gyakran a saját megnyugtatására, de tízéves korára többnyire kinövi a rossz szokást.
Vércsoport diéta: kinek szabad, kinek nem
Egy elmélet szerint a felvett táplálék megemésztésének képessége függ a vércsoporttól.
Jótékony stressz is létezik
Néha úgy érezzük, nem szabadulhatunk: túl sok a családi és a munkahelyi kötelezettség.
Méregtelenítő masszázs az arcon 5 lépésben
A kézi nyirokkeringetés a könnyű masszázs egyik típusa, a nyirokrendszer működését serkenti.
Válaszd ki a neked megfelelő diétát! 5 hatásos módszer
Akár szükséges, akár nem, szervezetünk elraktározza az el nem égetett kalóriákat.
Micsoda? A pasidnak nincs kedve szerelmeskedni?! 4 tipp, hogyan vedd rá!
Az egyik legbutább, mégis legelterjedtebb közhely a férfiakról, hogy nekik mindig csak azon jár az eszük.
6 dolog, amiben vesztésre állnak a férfiak
Nem vagyunk egyformák és bár sokan a férfiakat az erősebb nemnek tartják, nem biztos, hogy ez valójában is így van.
Antifogyókúrával olvadnak a kilók
Szénhidrátszegény, kalóriaszegény, zsírszegény.
A böjt titka a mértékletesség
Mértékletesség - ez a szakember szerint a tavaszi nagyböjt legfontosabb üzenete.
10 árulkodó jel, hogy megcsal a kedvesem
Tényleg megcsal a partnerem? Biztosan sosem lehet tudni, de azért vannak árulkodó jelek.
 
Ma
29 / 19 °C
Holnap
28 / 16 °C
 
Nem vagy még tag? »
46 946 napozó  
Mai névnap
Vilhelmina
Küldj te is képeslapot!
Napi horoszkóp
 
  Minden idők leghatékonyabb fogyókúrái! Mi most összegyűjtöttük neked.  
DIVAT
Szűzies megoldás
Nyereményjáték
Ingatlan ajánló

Notice: Undefined offset: 1 in /home/szelfila/noinapozo.hu/lakas_h2.php on line 32

Notice: Undefined offset: 5 in /home/szelfila/noinapozo.hu/lakas_h2.php on line 35

Notice: Undefined index: 6 in /home/szelfila/noinapozo.hu/lakas_h2.php on line 38
0 Ft
Fa alapú beltéri design-ok
Az alábbi képeken Marc Canut munkáját láthatjuk.
Különleges formavilágú otthon Seattle-ből
Ezt a rendkívül érdekes megjelenésű otthont az Egyesült Államok észak-nyugati partján fellelhető Seattle városának egyik külvárosából küldték be.
A jövő környezetbarát otthona Kanadából
Még 2009-ben fogant meg az ötlet, hogyan lehetne környezetbarát - egyben modern otthonokat kialakítani úgy, hogy a természet textúráját is zavartalanul hagyják.
 
 
Jelmagyarázat:   - Ismerősöd   - Ismerősnek jelölt   - Ismerősnek jelölted  
© 2009-2020 Médiaajánlat Adatkezelés Felhasználási feltételek Citromlap.hu