2020. október 21.  Orsolya
   
   
Regisztráció | Elfelejtett jelszó
 
Hogyan mozogjunk? 8 tipp kismamáknak
2020. június 29. - Baba-mama
Számos okunk lehet, hogy a várandóság alatt pihenjünk és kíméljük magunkat, ám legalább ugyanennyi érv szól amellett, hogy hetente néhányszor kiadósan megmozgassuk tagjainkat.

1. Lehetőleg rendszeresen sportoljunk - ez hetente kettő-négy alkalmat jelent.

2. Figyeljünk a pulzusunkra, a várandósság alatt ne legyen több percenként 140-150-nél, és ez az emelkedett pulzusszám ne tartson húsz percnél tovább. Pulzusszámlálóval erre folyamatosan ügyelhetünk.

3. Kerüljük a túlzott felhevülést, és ne közelítsünk teljesítőképességünk határaihoz: ha sportolás közben is tudunk beszélgetni légszomj nélkül, minden rendben, aki kifullad és liheg, lazítson.

4. Minden erőkifejtés után pihenésre van szüksége a szervezetnek, edzés után legalább 24 óra szünetre a legközelebbi alkalomig.

5. Ha sportolunk, ne takarékoskodjunk a kalóriákkal. A tizedik hét után 300 kalóriával többre van szükségünk naponta. Teljes kiőrlésű gabonatermékekkel fedezzük a nagyobb szükségletet.

6. Vegyünk igénybe szakszerű segítséget, különösen a fitneszstúdióban. A rosszul végzett gyakorlatok megterhelik az ízületeket és a gerincoszlopot.

7. Vigyázzunk az ízületeinkre. A várandósság alatt a szalagok tágulékonyabbak, ezzel nő a sérülésveszély is.

8. Hallgassunk a megérzéseinkre. Hamarosan megtapasztaljuk, mi tesz jót, és mi jelent túlzott terhelést. Ha éppen nincs kedvünk mozogni, nyugodtan kihagyhatunk egy alkalmat.

Legújabb hajtrendek - Így csináld!
Olivia Palermo
Nosztalgiázz!
Eltűzött tincsek
További cikkek
Kamillázzuk-e a gyermek szemét?
A természetes gyógymódok előtérbe kerülésével a gyógynövények alkalmazása egyre népszerűbbé vált. »
Anyának születünk?
Van kismama, akit azonnal lenyűgöz a babája látványa, mások eleinte félve szemlélik a csöppséget. »
Oltást kapni várandósan?
Az élő vírusos vakcinák veszélyesek lehetnek a magzatra. »
Nem minden kórokozó ellenség
A gyermekek immunrendszere erősödik a kisebb fertőzésektől. »
Hogyan mozogjunk? 8 tipp kismamáknak
Számos okunk lehet, hogy a várandóság alatt pihenjünk és kíméljük magunkat, ám legalább ugyanennyi érv szól amellett, hogy hetente néhányszor kiadósan megmozgassuk tagjainkat. »
Gyermekünk egész életére kihat majd a babamasszázs
Minden érintés, masszírozás, simogatás feszültségoldó. »
 
Segítség, Lyme-kóros a gyerekem!
A klímaváltozás, az enyhe telek egyre jobban hozzájárulnak ahhoz, hogy a kullancsok mind jobban elszaporodnak Földünkön. »
Nagy jógalégzés
A légző gyakorlatok segítenek a stressz oldásában, és jó hasznukat vehetjük hányinger, hányás, pillanatnyi rosszullét esetén. »
Hurrá, kibújtak az első fogacskák!
Az első fogacskák megjelenése mindig valami örömmel várt különleges esemény, ami azonban nem csak boldogságot, hanem felelősséget is jelent. »
Játék közben jobban fejlődik a gyerek
Az Ayres-terápia bonyolult idegi folyamatokat fejleszt egyszerű játékokkal. »
Házi praktikák a bőrproblémákra
Próbálja ki ezeket a házilag készített szereket olyan, a terhesség okozta gyakoribb bőrproblémák csökkentésére, mint a száraz, irritált bőr vagy a terhességi csíkok. »
Tornázik a mama, fejlődik a baba
A várandósság alatt végzett, szakember által vezetett, megfelelően kialakított mozgásprogramok jó hatással vannak a kismama fizikai és pszichés állapotára, a vajúdás és a szülés folyamatára, valamint a szülés utáni regenerációra. »
A betegség ellen is megvéd
A kiadós alvás a tanulást is segíti a pihenés mellett.
Sikeres választás: a szétválasztás - 3 nap alatt mínusz 1,5 kiló
A szétválasztó vagy elválasztó diéta lényege: a fehérje és a szénhidrát ne legyen egyszerre az étrendben.
Kell a szieszta!
Az egyik ember reggel fitt és fiatalos, a másik pedig hajnalig képes fennmaradni, viszont kora reggel fáradt.
Melyik színnek milyen hatása van a lelkiállapotra?
A kék nyugtat, a vörös serkent - ez a színterápia két alaptétele.
Jelzésértékű lehet a gyomorégés
Nem azért élünk, hogy együnk - figyeljünk a táplálkozásra.
5 otthon elkészíthető arcradír
Lényeges a bőr rendszeres tisztítása.
A legnehezebb nap is kellemes véget érhet! 8 lazítási tipp
Gyorsan elkészített vacsora, ragyogó arcbőr három perc alatt.
Tea a testnek és a léleknek
Egy csésze még nem okoz csodát, de segít a megnyugvásban.
Visszatérő álmokra jobb odafigyelni
Minden álomban ott van a lélek tudattalan emlékeiből, de a jövőt is megálmodjuk.
Kedvetlen, fáradt? Lehet, a mája rendetlenkedik!
A máj jó ideig szó nélkül gondoskodik a jégkrém, a tejszínhab, a sült krumpli, a sör vagy a gyomorkeserű okozta károk enyhítéséről.
Jól kezelhető a szénanátha
Még nem ért véget a pollenszezon.
Így küzdj a türelmetlenség ellen!
Az emberek többsége a türelmetlenséget nevezi a legnagyobb hibájának.
 
Ma
11 / 6 °C
Holnap
11 / 5 °C
 
Nem vagy még tag? »
46 947 napozó  
Mai névnap
Orsolya
Küldj te is képeslapot!
Napi horoszkóp
 
  Minden idők leghatékonyabb fogyókúrái! Mi most összegyűjtöttük neked.  
DIVAT
Csak határozottan
Nyereményjáték
Ingatlan ajánló
Sopron vonzáskörzetében, Fertőhomokon, a központhoz
Fertőhomok
42 900 000 Ft
Lakás az Upper East Side-on
A hagyományoktól jelentősen eltérő, szokatlanul magas belterekkel rendelkező otthont mutatunk be most kedves olvasóinknak.
A "Veth Villa" Hollandiából
Egy holland érdekeltségű építőipari cég, a 123 DV munkáját láthatjuk az alábbi képsorozaton a hollandiai Hattem városából.
"The Shorter" rezidencia a Pb Elemental Architecture-től
Egy 1906-ban épült parasztházat újított fel és tervezett át a Pb Elemental Architecture.
 
 
Jelmagyarázat:   - Ismerősöd   - Ismerősnek jelölt   - Ismerősnek jelölted  
© 2009-2020 Médiaajánlat Adatkezelés Felhasználási feltételek